تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

بهترین هتل ها و اقامتگاه های باکو

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

 اگر برای سفر به باکو پایتخت آذربایجان آماده می­شوید باید در نظر داشته باشید که در کدام هتل می­ خواهید اقامت داشته باشید. هتل­ های بسیاری در این شهر وجود دارند که امکانات هر هتل مثال زدنی است. به طور کلی باکو شهری زیبا است که سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می­کنند. به همین دلیل این شهر هتل­ های زیبایی را در خود جای داده است. در ادامه به معرفی چند هتل این شهر خواهیم پرداخت که تور باکو سالانه مسافران بسیاری را در خود جای داده و راهی شهر خود می ­کنند.

هتل پارک زمستانی

  هتل زمستانی باکو دارای رستوران­ های بسیار خوبی است. پس از ورود به این رستوران ­ها چیزی به نام رژیم غذایی نخواهید شناخت. اتاق ­های این هتل دارای سیستم­های تهویه مطبوع می­باشند. در این هتل تنها بوی خوب استشمام خواهید کرد. این هتل دارای اتاق­ های مجهز به تخت خواب و تلویزیون کابلی است. به فکر یک خواب زیبا در جلوی تلویزیون باشید.

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

 در برخی اتاق­ های این هتل یک صندلی راحتی وجود دارد. شما می­توانید یک لیوان چای بردارید و رمانی که مدت­هاست به دنبال زمانی برای مطالعه آن هستید را در دست بگیرید و روی این صندلی بخوانید. لوازم تهیه چای در هر اتاق وجود دارد. اگر دوستدار چای گرم هستید نگران نباشید همه چیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هر اتاق مجهر به حمام اختصاصی است. در هر حمام لوازم جانبی مانند لباس زیر زنانه، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارد. این هتل می­تواند به شما یک دوچرخه یا اتومبیل کرایه دهد. برای گردش در باکو مشکلی نخواهید داشت. میدان چشمه باکو 550 متر از این هتل فاصله دارد. در 800 متری این هتل تئاتر باله آذربایجان قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در 25 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

هتل برج شعله

  این هتل در مجتمع برج ­های شعله واقع شده است. برای رفتن به این هتل 5 دقیقه پیاده روی نیاز دارید. در این هتل مناظر زیبایی از آذربایجان و دریای خزر را خواهید دید. اگر به دنبال اتاق­ های مدیترانه­ ای هستید در این هتل اقامت داشته باشید. این هتل دارای تهویه مطبوع است. شما می­ توانید خوابی عمیق را در اتاق­ های این هتل تجربه کنید. دکورهای این هتل همگی نمادی از هنرهای معاصر هستند رزرو تور باکو. این هتل بهترین مکان برای اسکان هنرمندان است. اتاق­ های این هتل مجهز به تختخواب و تلویزیون هستند. اتاق ­های این هتل دارای میز نوشیدنی اختصاصی هستند.

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

حمام های این هنر از سنگ مرمر ساخته شده است. حمام­ های این هتل دارای دیوارهای شیشه ­ای هستند. تمامی اتاق­ ها مجهز به دستگاه قهوه ساز هستند. اتاق­ های واقع در طبقه 19 خدمات منحصر به فردی نیز ارائه می­دهند. پس سعی کنید در یکی از اتاق­ های طبقه 19 اقامت داشته باشید. در رستوران­ های این هتل انواع غذاهای پر طرفدار سرو خواهند شد. هیچ کمبودی در این هتل­ ها احساس نخواهید کرد. انواع غذاهای بین المللی و محلی را در این هتل می ­توانید سفارش دهید. پیشنهاد می ­کنیم که کوکتل ­های محلی این رستوران را از دست ندهید.

 این هتل دیدی بی نظیر به دریای خزر دارد. علاوه بر این در حالی که از این منظره دیدن می­کنید می­ توانید موسیقی زنده جاز نیز گوش دهید. در آخر هر هفته دی جی­ های با استعدادی به این هتل دعوت می­شوند تا برای شما موسیقی­ های حرف ه­ای اجرا کنند. این فضا شما را به وجد خواهد آورد. آخر هفته ­های این هتل بسیار جنجالی هستند. شما می­ توانید به همراه خانواده به سینمایی که در این همین برج واقع شده بروید و از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

 در این هتل مرکزی برای ارائه ماساژ، سونا، حمام آب گرم و غیره وجود دارد. شما می­ توانید در باشگاه تناسب انجام ورزش روزانه خود را انجام داده و با دم عضلانی حداکثری وارد استخر شوید و به پرورش عضلات خود کمک کنید. به فاصله 15 دقیقه پیاده روی از این هتل شما می­ توانید از شهر باستانی باکو دیدن کنید. قصر شیران شاه بسیار جذاب و دیدنی است و پیشنهاد می­ کنیم که بازدید از این قصر باستانی آفر تور باکو را از دست ندهید. با اقامت در این هتل تنها 32 کیلومتر از فرودگاه بین المللی حیدر علی اف فاصله خواهید داشت.

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

هتل بلوار

     این هتل دارای یک مرکز آب گرم است. علاوه بر این یک مرکز سلامتی نیز در این هتل وجود دارد. با اقامت در این هتل تنها 5 دقیقه از ساحل دریای خزر دور خواهید بود. وای فای رایگان در سرتاسر هتل وجود دارد. شما می توانید بی وقفه سرچ کنید. اتاق­ های این هتل دارای تهویه مطبوع هستند. رایحه­ های اتاق­ های هتل شما را به یاد عطرهای فرانسوی خواهد انداخت. یک صندلی راحتی برای شما در اتاق وجود دارد تا وقتی از هیاهوی بیرون هتل خسته به هتل باز می­گردید روی این صندلی نشسته و اندکی استراحت کنید.

 یک میز اختصاصی پر از نوشیدنی ­های مختلف برای استفاده شما در هر اتاق هتل وجود دارد. یک تلویزیون با صفحه تخت نیز در هر اتاق وجود دارد. با برنامه­ های تلویزیون آذربایجان قبل از خوابیدن آشنا شوید. علاوه بر برنامه ­های کشور آذربایجان شما می ­توانید از کانال­ های ماهواره­ای نیز دیدن کنید. تمامی اتاق ­ها به دستگاه قهوه ساز مجهز هستند. در حمام ­های این هتل لباس­ های زیر زنانه، دمپایی و سشوار موجود است. نیازی نیست لوازمی از این قبیل را به همراه خود ببرید. فضای چمدان خود را برای بردن سوغاتی ­های زیاد برای دوستانتان خالی کنید. مهمانان هتل می­ توانند از رستوران هتل در هر ساعتی از شبانه روز هر غذایی که دوست داشته باشند سفارش دهند. اینک زمان استراحت فرا رسیده است. هر غذایی را که دوست دارید سفارش دهید خدمه این هتل در خدمت گذاری به شما آماده هستند. زمان آن فرا رسیده که به رژیم غذایی خود اعتنایی نکنید.

بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

 شما می ­توانید غذای خود را در اتاق میل کنید. از سر جای خود نیازی نیست بلند شوید غذا را برای شما خواهند آورد. در این هتل سالن زیبایی برای مردان و زنان وجود دارد. زمان آن رسیده اندکی به خود برسید و با همسرتان برای گردشی شبانه به بیرون بروید. این هتل تنها 4 کیلومتر از بازار مرکزی باکو دور است. برای خرید کردن با کرایه کردن یک تاکسی خیال خود را از به موقع رسیدن راحت کنید. از این هتل تا ایستگاه قطار باکو تنها 1 کیلومتر راه است. پس برای بازگشت به خانه هیچ جای نگرانی نیست. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در فاصله 23 کیلومتری این هتل قرار دارد. خدماتی مانند ارائه تاکسی نیز در این هتل در دسترس است. پس نگران هیچ چیز نباشید چون امکانات این هتل برای شما کم که نه بلکه زیاد هم هستند.

 بهترین هتل­ها و اقامتگاه­ های باکو، پایتخت آذربایجان

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.