تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

درباره تور باکو

درباره تور باکو

درباره تور باکو

درباره تور باکو
چرا به باکو سفر می کنیم؟

باکو دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم. نکته جالبی که باید بدانید، این است که فرهنگ این شهر به فرهنگ ما بسیار نزدیک است.

آب و هوای باکو

اگر قصد سفر کردن به باکو را دارید، بهترین زمان فصل تابستان و بهار می باشد. در این فصل هوا تور باکو مطبوع و نسبتا خنک می باشد. اما اگر می خواهید در زمستان به این شهر دیدنی سفر کنید، حتما لباس های گرم همراه خود ببرید.

فرودگاه باکو

درباره تور باکو
فرودگاه بین الملی حیدر علی اف:

شاید شما این فرودگاه را به نام بینا بشناسید ولی بعد از ریاست جمهوری حیدر اف اسم فرودگاه نیز به همین نام تغییر کرد. این فرودگاه پر رفت و آمد در بیست کیلومتری شهر باکو قرار دارد.

هتل های باکو:

Four Seasons Hotel Baku:

این هتل 5 ستاره جزء بهترین هتل های شهر می باشد و با طراحی خاص و مدرنی که دارد با بهترین هتل های جهان برابری می کند. قیمت یک شب اقامت در این هتل بسیاری گران است و حدود 300 دلار می باشد.

Boulevard Hotel Baku:

این هتل بسیار شیک دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده، چندین تور باکو تابستان 98 رستوران با غذاهای متنوع و خوشمزه و امکانات دیگری می باشد که باعث شده جزء دومین هتل برتر شهر شناخته بشود. هزینه اقامت در این هتل تقریبا نصف قیمت هتل چهار فصل است.

Ariva Hotel:

اگر به دنبال هتل ارزان قیمت هستید؛ ما این هتل بسیار شیک با امکانات عالی را به شما معرفی می کنیم. هزینه اقامت در این هتل شبی 30 دلار می باشد.

چه زمانی به باکو سفر کنیم؟

درباره تور باکو
بهترین زمان برای سفر کردن به باکو، تورهای بهار و تابستان می باشد. در این فصل ها هوا در باکو بسیار عالی است و شما به راحتی با رزو تورهای گردشگری، می توانید از سفر کردن به این شهر دیدنی لذت ببرید.

در باکو چه غذایی بخوریم؟

درباره تور باکو
تنوع غذایی در این شهر بسیار بالا می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما کباب های این شهر را که جز پرطرفدار ترین غذاها می باشند، امتحان کنید. به علاوه غذای معروف، پلو که ترکیبی از پلو، گوشت، آلو و مغزهای مختلفی می باشد را حتما تور باکو تیر 98 در این سفر سفارش بدهید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر علاقه به دسرهای خوشمزه دارید، حتما از آنها بخورید و به عنوان سوغاتی برای دوستانتان ببرید.

آنچه باید از باکو بدانید:

درباره تور باکو
زبان مرم شهر، ترکی آذربایجانی می باشد و ساعت آنها از ایران نیم ساعت جلوتر است. واحد پولی آنها منات آذریابجان می باشد. اکر در باکو به مشکل خوردید می توانید از شماره های زیر کمک بگیرید:
آتش نشانی باکو: 101
پلیس باکو: 102
اورژانس باکو: 103
خدمات مهاجرتی باکو: 919

مراکز خرید باکو:

این شهر دارای چهار مرکز خرید می باشد. یکی از این مراکز که دسترسی به آن آسان است و نزدیک مترو می باشد، مرکز خرید 28 مال است. اگر قصد دارید، پوشاک بخرید، حتما به مرکز خرید مترو پارک بروید. اگر دوست دارید که علاوه بر خرید کردن، تفریح هم داشته باشید به مرکزخرید پارک بروید. در آخر پیشنهاد می کنیم به مرکز خرید بزرگ، پورت باکو هم سر بزنید و از خرید بهترین برندهای جهان و آذریابجان لذت ببرید.

مراکز دیدنی باکو:

•    پارک های نزدیک دریا
•    قلعه دختر
•    نیایشگاه آناهیتا
•    موزه های مختلف که پیشنهاد می کنیم حتما از دیدن این مراکز غافل نشوید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.