تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

آیا قصد سفر به باکو را دارید؟ یا فقط می­ خواهید چند نکته­ ی مسافرتی راجع به سفر به باکو بدانید؟ این شهر پایتخت آذربایجان است و به یکی از شهرهای محبوب در دنیا برای سفر و گردشگری تبدیل شده است. این شهر به نظر می­آید بی نهایت جاذبه­ های گردشگری و مکان­ های تاریخی داشته باشد که شما حتماً باید به آن­ها سر بزنید و در طول اقامت خود در باکو نهایت لذت را ببرید. همچنین این شهر رستوران­ ها و کافه ­های بسیار با کیفیت و خوبی دارد.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می­تواند یک راه بسیار خوب برای حمل و نقل برای مسافران باشد. با این کار هم می‌توانند از خرج و مخارج خود در طول این سفر کم کنند و هم از دیدگاه مردم بومی و محلی باکو شهر را ببینند اما قبل از هرکدام قیمت تور باکو از این­ها ممکن است برایتان لحظات خجالت ­آور و اذیت آوری را هم به همراه داشته باشد، پس قبل از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به نکات مسافرتی ای که در ادامه برایتان آورده­ ایم به دقت توجه داشته باشید.

از اولین کاری که باید به محض ورود به باکو شروع کنیم. برای مسافران بودجه محدود راحت ­ترین راه رفتن به اتوبوس ­های اکسپرس h1 است. اتوبوس ­های بزرگ و راحتی که دقیقاً کنار فرودگاه هستند. این اتوبوس ­ها چندین بار در طول راه توقف دارند و آخرین ایستگاه شان هم خیابان May 28 است.

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

متروی باکو

البته که ارزان ­ترین روش جا به­ جایی در سطح شهر استفاده از مترو های باکو است. این مترو­ها 25 ایستگاه دارند و فقط هم 0.2 منات که معادل 0.11 دلار است هزینه دارند.

اتوبوس

استفاده از اتوبوس هم یکی از راه­ های ارزان قیمت برای گردش در سطح شهر است. حقیقت جا به ­جایی با اتوبوس این است که ممکن است سریع به مقصد مورد نظر نرسید ولی حداقل می­ توانید از دیدن مناظر سطح شهر لذت ببرید.

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

تاکسی

تاکسی­ های باکو تقریباً گران قیمت هستند و اکثر مواقع وقتی می ­فهمند که شما توریست هستید قیمت را افزایش هم می ­دهند. همچنین در باکو می ­توانید از تاکسی­هایی که لندن نامیده می­ شوند استفاده کنید، این نوع تاکسی ­ها تور لحظه آخری باکو خدمات ویژه ­ای را به مشتریان ارائه می­ دهند. اگر قصد دارید از تاکسی برای حمل و نقل استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این تاکسی­ ها هستند.

مکان­ هایی که در باکو می‌ توانید به آن­ها سر بزنید و دیدن کنید:

در ادامه نام مکان­ هایی که در باکو حتماً باید به آن­ها سر بزنید را برای شما آورده ایم تا بهتر با جاذبه ­های گردشگری این شهر آشنا شوید. جاذبه ­های گردشگری که در زیر برایتان نام برده ­ایم از بهترین مکان­ هایی هستند که در این شهر فوق ­العاده زیبا می­ توانید دیدن کنید.

راهنمای سفر به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان

1- منطقه­ ی قدیمی Icheri Sheher

2- قلعه ی شیروان شاه (The Palace of the Shirvanshahs)

3- موزه­ ی کتاب­ های مینیاتوری (Museum of Miniature Books)

4- کارگاه Ali Shamshi نرخ تور باکو

5- برج میدان (Maiden Tower)

6- باغ آپلند (Upland Park)

7- برج ­های آتشین (Flame Towers)

8- Heydar Aliyev Center

9- Baku Boulevard

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.